Пропускане към основното съдържание

"Дванадесетте месеца"



12 - те зодии в мен и срещата ми с другите части от душата ми.
- Кой те изпрати тук? - попита Овена. Гледаше строго и заглаждаше мустак към правилно оформената брадичка.
- Сама дойдох - отговори Телеца и застана строго, но кротко, сякаш да поеме цялата отговорност за своето решение. И замълча. Нямаше какво да добави.
И тогава върху него се изсипаха толкова много думи, от устата на Близнаци, че Телецът се усмихна леко и ги остави да говорят вместо него. А Близнаците се обърнаха с душата си към всички:
- Няма научно доказателство за всичко това. Има само предположения. Трябва да изслушам всеки от вас, да го разбера и след това да посетя всички страни, да видя всичко там, да събера цялата информация на Света и да я анализирам, да я обобщя. Ще организирам среща, на която да отидем всички и да се веселим.
Тук Ракът се обади, защото му стана некомфортно:
- Не отивам никъде. Аз си оставам у дома. Трябва да се грижа за толкова много неща, а и за всички вас.
Лъвът само присъстваше и огряваше всички.
От топлината се размърда Девата:
- Уважаеми ... Вие трябва да се грижете за себе си, за да може да служите на другите. Чистота ви трябва. Хранете се с чиста храна, за да сте здрави. Имайте чисти мисли, за да се чувствате добре. Извършвайте чисти постъпки, за да ви обичат. Бъдете добри хора.
Тук Венера раздвижи Везните:
- Аз ще ви дам красотата. Бъдете спокойни и не се вълнувайте. Не създавайте дисбаланс и крайности. Докато говореше Скорпионът вече се беше развихрил, обхванат от недоверие и силни страсти. Вървеше между всички и искаше да ги залее с огнени думи на силни чувства, страхове и вдъхновяващи страсти:
- Живота е гаден, труден и необясним. Аз виждам вашите мисли. Дребни желания и страхове. Но сексуалната енергия ще ви успокои. Сливането с другия. 
Стрелецът беше опънал своя лък и преди да каже нещо изпрати 11 стрели към всеки и една към себе си. Стрели носещи истината, такава каквато е и никой не искаше да я каже, но в същото време тези стрели излекуваха всяка душа, в която се забиха.
Козирог мълчеше през цялото време и нямаше никакво намерение да казва каквото и да било, защото правеше грандиозни планове и не искаше никой да му пречи.
Водолей: "Аз не съм от тук. Да ви е честито всичко, което ви спохожда. Но вие трябва да се промените. Аз не се интересувам от това. (Прозява се). Не ме засяга мен. Но като ви гледам с рентгеновите очи ви виждам, виждам ви така както и вие не може да се видите. А мен не може никой да ме види и почувства. Аз не съм от тук. Трябва да го знаете това".
Тогава Риби се потопиха в дълбоки води и със смях се измъкнаха от този свят.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Безкрайност

Ще се завръща душата ми на Земята отново. За да измине до края света. За да не бъде такава, каквато не иска да бъде сега. Ще се завръща сърцето ми на Земята отново. За да намери онази любов, която да вземе със себе си горе, когато напусне самотно света. Ще се завръщам безформена на Земята отново. Не съм разбрала в какво. Но усещам, че има безкрайности много и много въпроси "Защо?".

Отричане

Бих те обичала много. Но не ми разрешавай да запаля във себе си огъня, който не се потушава. Бих те докосвала нежно. Но не ми позволявай. Отдръпни се небрежно и се забавлявай. Бих те целувала вечно. Но не ми отговаряй. Без да ме пренебрегваш, без мен продължавай... Бих те забравила трудно. Но не ми забранявай, щом отново се върнеш да ти се подчинявам.

"Малка рибла"

Книгата "Малка рибла" свързва. Щом я отворите, зачетете и навлезете дълбоко, нещо се променя във вас. Може да настръхнете, може да заплувате или просто да се отпуснете, но няма да изпитате нищо негативно. Книгата е "сборник", както е посочено в сайта на фондация Ванеса Виденова, но това не са просто текстове, не са само думи, преживявания, споделяния, мнения. Това са вибрации. Вие също започвате да вибрирате. Тази книга е написана "за да промени света". Ние всички променяме света. Но промяната е не само осъществяване, не само действие, просветляване. Промяната е високо енергийна вибрация. Тази вибрация събира всички. И ако не забравяме, че тук на Земята не сме само розови, червени или само светли, има състояние в което да сме неутрални. В този смисъл можем да усетим себе си, прочитайки книгата. Да не сме категорични, знаещи, можещи, безгрешни, да не сме само добри или само лоши, или само силни или само слаби, да не сме едно или друго нещо. А да сме